Sökande

Känner mej lite instabil, labil, orolig och oerhört sökande för tillfället.
Jag är en sökande människa, har alltid varit.
Men det underlättar ju om man vet vad man söker!!!!!
Jag har ingen aning.
Röda Korset sökte medarbetare och mitt intresse vaknade direkt.
Jag skulle så hemskt gärna vilja hjälpa människor, jag vet ju att jag har massor med resurser men jag når inte ut, och har ingen ork. Så himla frustrerande.

Jag har också märkt att jag blir så här konstig när jag väntar barnbarn. Lilla Max skulle ha kommit i tisdags men trivs visst där inne.
Jag blir så himla känslosam och gråter för ingenting.
Härom natten drömde jag om en liten ljushårig pojke som hette Otto. Det är Otto idag, så vi får väl se.

(Jag är inte full..................................men jobbar på det.)
Blir nog en utekväll med goda vänner.

Inte för att jag tror att det jag söker finns där!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0