Tänker för mycket

Idag har jag varit och hämtat mina skoinlägg på "Foten". Har i hela mitt liv fått höra att jag har min farfars fötter, och när man frågar om hans sjukdomsbild får man veta att hans besvär började i höfterna.
Han har ända sen jag var liten varit beroende av käpp och diverse andra hjälpmedel, och fick sedan amputera ( jag tror båda benen ).
Pga. kallbrand enligt min mamma.

Kul att veta!!

Det är förresten sjukt hur lite man vet om släkten. Vem var dom, vad hade de för syn på saker och ting?
Vad hade de i sitt bagage? Vad hade de för drömmar?
Jag vet typ nästan inget mer än vad de arbetade med. Den jag vet mest om är min mormor, hon var en riktig arbetsmyra, hade skitsvårt att vara still.

Nu är jag där igen, tänker och tänker................................ja ni vet det här med att få barnbarn.!!??

Kommentarer
Postat av: Helen

Båda benen var amputerade, du vet jag tog ju hand om honom i början på min yrkeskarriär!! Jag tar hand om dig med om det blir så illa!! Kram Helen

2011-04-15 @ 21:09:13
Postat av: NaturelleKraft

Gulle dej Helen, jag blir så lugn och trygg.

Kram

2011-04-17 @ 11:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0