Glad Påsk

Idag har jag letat fram ungarnas gamla sulky. Skulle gå till Priso och hämta ett stort paket och kom på att sulkyn är ju perfekt.
Tyckte folk tittade lite konstigt, men de har väl inte sett ett sånt musieföremål på länge. Fyllde sin funktion gjorde den i alla fall.

Ikväll ska det bli årets första grillning med några brudar. Mysigt!

Tips från coachen:
Om ni liksom jag kan känna er lite vår-virriga och tycka att våren inte bara är underbar och vacker, utan även innebär "bör göra"-saker och en massa måsten.
Bläddra i tidningar och bland gamla bilder, rita och måla och gör ett kollage av sånt som är viktigt för dej just nu.
Tänk på vilka värderingar du har i livet, och vilka bilder du ser när du blickar framåt.
Det som fastnar på pappret brukar vara det som kommer utifrån dej, genuint. Det du mår bra av.
När du känner att du gör sånt som inte hör hemma där, går du kanske emot din vilja, och det är sånt som andra tycker att man ska göra nu. (SKIT I DET)

GLAD PÅSK! Blåkulla hägrar

Kommentarer
Postat av: Danne

Hej!

Din gamla sulky låter mycket intressant!

Är på jakt efter en retrosulky, är din så pass gammal ca 1970-80 tal eller 90-tal??

Låter mycket intressant, är din till salu?

Hör gärna av dej på min mail.

Mvh// Daniel

2011-04-26 @ 20:57:12
Postat av: Danne

Hej!

Din gamla sulky låter mycket intressant!

Har letat lnge efter en retrosulky utan några som helst resultat och du beskriver din som ett musieföremål!

Får jag köpa din?

Hör av dej till min mail är du jättesnäll.



Mvh// Daniel

2011-04-26 @ 21:04:00
Postat av: NaturelleKraft

Hej Danne!

Kunde inte skicka till din mail, så svarar här istället.

Tyvärr så är inte sulkyn till salu. Har ju barnbarn och så kan det ju bli fler paket att hämta.

Ha de bra

2011-04-27 @ 15:23:28
Postat av: Danne

Har du lust att maila bild på hur den ser ut?

Är så nyfiken.. =)

2011-04-28 @ 19:56:21
Postat av: Danne

min mailadress är: [email protected]

2011-04-28 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0