Kallt = ont

Brr, vad kallt det känns tänkte jag. Man kan ju tro det är 10 minus igen. Tittar på termometern, jo då det är precis vad det är. Är så trött på denna kyla nu, min kropp far så illa.
Har varit mycket jobb nu men imorgon är jag ledig. I nåt hurtigt tillfälle har jag bokat tvättstugan från kl.12 men tog mitt sunda förnuft tillbaka och gick ner och avbokade igen.
Hela dan blir ju förstörd, och så måste jag in till stan och fixa 2-årspresent till Wilmer som fyller på lördag.

Dan ville komma imorrnkväll och borra upp grejer hos mej, men jag lyckades avstyra det med. Inte så smart att börja borra vid 20.30 på kvällen.
Han upplyste mej om att jag nog ändå ligger så dåligt till i huset så det gör ingen skillnad. Men när jag friskade upp hans minne med att han också hade hjälpt till med den biten en gång i tiden, ja då var det plötsligt preskriberat! Han är för go den där sonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0