Njuter

Vaknade i morse av att jag hörde föreningens snöslunga och förstod hur illa det var.
Men i nästa tanke kom jag på att YES, Yes, yes jag är ledig!!!

Jag kan ligga här i sängen hela dan om jag vill.......men det vet jag ju att jag inte vill, men bara tanken!
Jag kan iallafall välja att inte gå utanför dörren.
I meditationsgruppen i onsdags pratade vi om tacksamhet, och idag kände jag en stor tacksamhet över den här dagen som jag ska njuta av i stora drag.
Vetskapen om att jag har ännu två lediga dagar efter denna gör ju inte saken sämre.

Imorgon är det alltså den här magiska dagen "SuperMoon".
Månen kommer att se större ut, eftersom den befinner sej närmare jorden än vanligt. Gravitationskraften känns då av starkare än vanligt och efter som den här dagen sammanfaller med fullmåne lär det bli mycket starkare.
Det kan skapa kaos på jorden i form av stormar, vulkaner och jordbävningar. Och vi som brukar påverkas av fullmånen känner säkert av det extra mycket.

Just den här dagen har vi valt att ha Sex-party med jobbet. Det kan ju bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0