Nät-trassel

Puh, vilken dag!!
Metallica-biljetterna släpptes i morse kl. 9.00 - precis då vi öppnade. Som tur var jobbade jag ihop med Calle men jag kände mej ändå jobbig för det var ju inte helt lätt att komma in på försäljningen.
Men efter si så där 30 min. hände det plötsligt grejer.

Jag var inloggad på sidan men plötsligt var jag tvungen att logga in igen. Och att då under sån tidspress komma ihåg lösenord och grejer i rätt ordning var svettigt.
Men ett tu tre satt jag där med två rykande heta på kontot.
Sen strulade bokningen på hotellet jag bokade igårkväll. Men efter ännu mer nät-trassel och ett telefonsamtal till hotellet kunde jag pusta ut även på den fronten.

Det tog ett tag att varva ner och få ordning på blodtrycket.
Men vilket tryck det kommer bli sen!!......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0