Brudklänning

Söta lilla Calle på jobbet kunde byta ledig dag med mej så att jag kunde följa med Annie och prova brud-klänningar.
Vi hade båda två inriktat oss på att det kunde ta nästan hela dan, men hon provade bara fyra stycken och valde nr. två.
Den såg man på en gång att den var som gjord för henne. Jag kände tårarna komma redan nu, hur ska det inte bli? Storleken hon provade var 32??? Hur kan man få plats i den??

Eftersom det var så snabbt avklarat hade vi ju massor med tid över. Så det blev en repa på stan och jag passade på att beställa en tid på "Foten" för en analys av mina fötter och se om jag kan få inlägg som kan avlasta mina ben och höfter.
Vi lunchade med en buffe på Ming och sen avslutade vi med att jag gav henne massage hemma hos mej.

En fin dag, jag är så glad för hennes skull. Att se hur hon njuter av att få vara fin och hur kul hon tycker det är att planera sitt bröllop.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Yes!!..den helgen ska de rokkas:)

2011-03-09 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0