Andy

Håller på att tygla energierna som finns i mitt sovrum. Sonen har aldrig velat sova där och jag börjar faktiskt förstå det nu.
En del nätter går jättebra, men sen så är det plötsligt helt omöjligt.
Dan kallar energin Andy och påstår att det är en gnällig jäkel. Ja, visst känner jag mej gnällig när jag måste gå upp på morgonen.
Jag får inte upp att det är nån ande som är kvar, jag känner mer att det är energi som finns kvar av nån som har bott här tidigare.
Eller också vill han inte visa sej för mej, bara för Dan.

Men jag behöver min nattsömn nu när jobbet tar på krafterna. Post-biten är rätt tuff nu, med paket hit och dit och dessa förb......julfrimärken med tillhörande tjafs.
Och sen kommer alla panikköp på lotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0