Galen stämning

När jag gick av bussen igår morse för att jobba, kommer chefen utfarandes på gatan och handhälsar och hälsar mej välkommen tillbaka och undrar hur jag mår.  Allt detta med ett stort flin över nyllet.
Ehhh, var detta bra eller dåligt???

Och Calle tog kort på mej när jag sitter på post-pallen.
- Jag har aldrig sett dej sitta på jobbet förut, säger han.

Nu ska jag bara jobba imorgon också, sen har jag 5 dagar ledigt. Behövligt!

Skit i det as-dåliga ljudet och försök förstå den helt galna stämningen runt "Festival stage" i lördags kväll.

Ja, ja han är en diva och 50 min. försenad. Och det regnar från och till och blåser halv storm.
SO WHAT?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0