Heldag

Idag har jag haft en heldag med Dan, Jennie och lilla Acke. Vi åkte till Valla och tittade på de få djur som finns kvar där. ( Det är ganska tragigskt hur det har förfallit sen mina var små. )
Vi åt en god picknick vi hade med och sen åkte vi hem till Vikingstad och när Acke sov middag solade vi på altanen. ( Jag ser nu ut som en nykokt kräfta, det var den första solen för mej iår. )
Sen var det full fart med lek i sandlåda och badbassäng.
Hungriga igen, och nu blev det grillning med en massa goda tillbehör.
Och till allt detta hinkade Dan och jag lite öl och en hel massa rose´vin.
Och precis innan Jennie skulle sjutsa hem mej hällde Dan upp två Jäger. Jag vet inte om han ville träna lite inför SRF, det är ju ett tag sen han var där.
Klart man ställer upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0