Smörja lederna

En dag kvar att jobba innan mina fem lediga dagar. Mina ben är sjukt överansträngda och det känns som om jag skulle kunna sova i flera dar.
Och inte blir det ju bättre av detta j...a väder! Det tar på humöret vill jag lova.
När jag väl blir ledig ska jag bunkra upp med mat och annat jag behöver, och sen ska jag inte gå utanför dörren på fem dar.
Nja....förresten....kanske på party på nyårsafton. Smörja lederna med lite vin och känna att man tinar upp för en stund......ja...ni vet vad jag menar....

Nåt annat det är torka på för tillfället är andligt arbete. Skulle vara underbart att träffa mina medium-kompisar och koppla ihop oss och våra andliga ledare för att ta reda på hur vi ska förhålla oss till 2010.

Hinder är de skrämmande ting
du ser när du flyttar blicken från målet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0