Mullsjö

Mullsjö ja......Det har alltså varit healingkurs hela helgen.
Jag har inte healat själv eftersom jag har varit assistent i en grupp. Väldigt intensivt att vara med och kolla hela tiden så att allt ser bra ut och ha en kommentar om hur jag upplevde det hela, att se hur energierna går och bedömma folks förmågor.
Men också väldigt intressant och lärorikt. Att plötsligt få leda en meditation med 3 sekunders betänketid om vad den ska handla om. Men jag fixade det med, de verkade ganska nöjda.

På lördagskvällen hade vi en gemensam meditation ( alla 100 pers. ) där vi även skickade distans-healing. Det blev väldigt starkt för mej och jag fick upp mycket tankar till mina barn och barnbarn. När jag sen kollade min mobil när jag skulle sätta på alarmet till väckning hade min son skickat ett jättegulligt sms precis den tiden vi satt och skickade.

När man kommer hem är man helt uppfylld av inspiration och goda energier.
Jag ska i alla fall ta tag i mitt hem nu, så jag får det stora sovrummet till andligt arbete.

Igår efter jobbet var jag ute i Vikingstad hos sonen och busade med Axel, sen blev det grillning ( en massa god mat ) och gott vin.
Jag fick veta vad jag ska få i födelsedagspresent. Hjälp med uppfrächning av min hall. Precis vad jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0