Lönar sej....

Vaknade i natt av fruktansvärda mens-smärtor. Blev inte mycket sovet efter det.
Skulle träffa M-L på stan för att käka lunch. Tänkte först att jag skulle ringa och avboka för jag kände mej som en "zombie", men kom på att jag i vilket fall som helst var tvungen att gå ner på stan till apoteket.

Vi käkade en god lunch och sen köpte vi smarrigt fikabröd och gick till hennes nya lokal. Efter fikat gav den gulliga gumman mej en massage, som var underbart välbehövlig. Healingen gick också fram och jag svävar än.

Och inte nog med det, sen gick vi upp på Kapp-Ahl och jag hittade en jeansjacka och M-L en skjorta som vi var super-nöjda med.
Tänk om jag hade avbokat och missat denna underbara dag!

IBLAND LÖNAR DET SEJ ATT BJUDA TILL LITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0