Tre i en

Imorgon är en väldigt speciell dag. Det är nämligen VINTERSOLSTÅNDET plus att det också är FULLMÅNE och MÅNFÖRMÖRKELSE.
Väldigt ovanligt att allt infaller samtidigt.
Det är alltså dan där ljuset bryter fram ur mörkret, släpp gammalt mörkt och se det nya med ljuset i focus.

Måste passa på att meditera och be om att få släppa bitar jag vill bli av med och också få hjälp med att våga ge mej hän åt det nya som jag känner ligger och gror.
Jag måste börja gå min egen väg nu. Ibland när man tror att man har släppt massor av kontroll och gjort förändringar så märker man efter ett tag att man bara har skrapat lite på ytan.

Nej, nu behövs rejäla tag!!

Spännande dag alltså, känns som om vad som helst kan hända. Så var uppmärksam..............!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0