Snickesnackesnack

Ångesten börjar klinga av. Träffade M-L och Nettan igår och fick prata av mej en del.
Vi var på Skeppet och käkade pizza först och sen var vi i Nettans lokal och snackade vidare och drog kort.

Idag har jag städat lite och strukit mm. Sen kom M-L och vi fortsatte snacket från igår.
Det är så gött med kompisar att lufta saker och ting med. Även hon behövde lufta.

Imorgon ses vi alla igen på Carros 40-års fest ute i Kaga.
Ska bli kul att träffa en massa folk som brukar åka till Mullsjö på kursverksamhet varje år.
Det ska bli "flower power" fest, men eftersom jag kom hem så sent har jag inte haft tid att skaffa några bra kläder.
Det får bli en "Di Leva" klänning med stora lila strass-stenar som jag hade när jag tog mitt Mediumcertificat.
Det gick ju bra den gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0