Jordbunden fuling

Hoppsan!! Har visst dragit på mej nåt hem. Har sovit uruselt inatt, och när jag gick upp kändes det som om det inte gick att andas i lägenheten.
Använde mina pekare och dom svängde helt okontrollerat.
Jaha, bara att sätta sej och få nån slags kontakt alltså. Och det fick jag!!!

Det jag ser är som rena maffia-filmen. Fyra män har nån slags uppgörelse om en massa pengar. Pengarna ligger i buntar på en svart sopsäck och dom befinner sej ute i skogen vid en smal skogsväg.

OCH DÄR RINGER MIN DÖRRKLOCKA!!!!!!!
Det är bara det att jag har ingen dörrklocka.
Jag går iallafall och tittar i titthålet - ingen där.

Okej, jag fortsätter "filmen". Männen grälar och det är ett herrans väsen. (Det är inte svenska).
Då kommer en femte man med en pistol (med ljuddämpare) och mejar ner alla fyra.
Han kliver över liken och plockar helt lugnt i pengarna i säcken och går en bit bort till en bil som står parkerad bakom några buskar, i den sitter ännu en man.
De åker iväg, men när dom kommer ut på en stor väg får dom punktering.
Mannen som körde bilen byter däck, men precis när de ska kliva i bilen igen drar mannen med pistolen blixtsnabbt upp vapnet igen och skuter även föraren.
Han sparkar ner kroppen i diket och gör en rivstart iväg.

Det är bara det att han är lite för stressad och i en kurva möter han en bil som håller på att köra om en långtradare. Fontalkrock - och han dör omedelbart.

Denna trevlige herre har alltså inte fattat att han är på andra sidan. Han har inte sett ljuset - inte så konstigt kanske.

Efter en bra stund får jag grepp på honom och när jag ber honom titta efter Dana och Anna Elise (förmodligen fru och mor) går han mot ljuset.

PUST!!! Behövs inga Action-rullar här inte. Blir nog inte mycket gjort idag, tvättstugan framåt kvällen är nog vad jag orkar med. Ska även rensa lite i lägenheten också, för säkerhets skull.
Undrar vart jag fick den här fulingen ifrån???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0