Pommes, ketchup och kryddor

Host, host och åter host! Har skavsår i halsen.
Har iallafall jobbat idag, men det var en pärs. Fick flera hostattacker så att jag blev tvungen att lämna kunden.
Pinsamt.
Ska se hur natten blir, men blir nog tvungen att ringa Carro så att hon får hitta en annan assistent i Mullsjö.

Målaren har satt igång, men det kommer nog att ta sin tid, han är ensam.
Roligt att se alla lager med tapet och färg som fanns i det lilla rummet. Bla. två stycken gråa typiska 50-tals-tapeter.

Till kvällsmat ikväll blir det riktig söndagsmiddag (ja, det syrran och jag åt på 70-talet) nämligen pommes med ketchup och kryddor.

Kommentarer
Postat av: joly

Ring vårdcentralen å be om lite Cocillana-Etyfin! Det är inte bara hostan som försvinner då, livet känns helt plötsligt mycket roligare oxå. ;D

2010-10-12 @ 23:47:45
URL: http://joly.blogg.se/
Postat av: Naturelle Kraft

Jag vet, fick det för två år sen. Mina jobbarkompisar tittade mycket skeptiskt på mej. 15ml var som fyra jäger.

2010-10-14 @ 18:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0