Ikano

Ledig. Tvingade mej själv att gå ut till Ikano. Har så fruktansvärt ont i ben och höfter, men att sitta hemma och dega i soffan hjälper inte heller.
Båda mina"kottar" jobbade och Annie skulle precis ha rast när jag kom så jag följde med henne ut på lagret och satt och snackade en kvart. Känns av nån anledning inte helt bekvämt att gå bakom disken på det stället, fast det är 15år sen jag trampade golv där.
Sen blev jag ca.750:- fattigare på Kapp Ahl. Det här med att köpa "toppar" nu för tiden, det är mer som att se vad det ska vara för vidd på "tälten". Tragiskt!

Fick skjuts hem av Dan. Han och Jennie skulle till US och göra ett ultraljud. Jag bad honom messa om han såg mer huvuden en ett. Men än har jag inget hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0