Ont

Ni får ta och fet-glömma nåt horoskop den här veckan, tror jag glömde huvudet i Göteborg.
Som ni förstår så skulle Metallica dundra på 21.30 och inte 23.30. De var 15-20 min. sena men vad gör väl det på ett fullsatt Ullevi i linne-väder och värsta stämningen.
En helt underbar konsert, kanske deras bästa någonsin. Inte en enda regndroppe har vi fått på oss på hela helgen och stället vi bodde på visade sej vara rena lycko-träffen.
Rent och fräscht, jacuzzie, pool, minigolf, vollyboll, fotboll, bastu och kök&bar. 850:- för tre nätter med frukostbuffe.
Vi kommer tillbaka!
Det som jag inte har lyckats så bra med är att hålla mej på benen. Under Maiden redan på fredagskvällen skrota jag i och slog i svanskotan. AJ AJ AJ vill jag lova!
Så jag har haft vissa problem resten av tiden. Det är hårt det här Rock´n Roll-livet.

MEN ÄR MAN GALEN SÅ ÄR MAN!

MAN FÅR VARA SOM MAN ÄR, OM MAN INTE BLEV SOM MAN SKULLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0