Kolla Svt. 2

Fötterna är skrubbade och håret färgat, nu är det bara rakning och packning kvar. Väntar lite och hoppas det blir lite svalare.
Svårt med kläder när man inte vet hur vädret blir. De ändrar prognosen hela tiden. Får väl ändå räkna med en del regn.
Har lyckats sälja min andra biljett till Maiden - till Clark Kent - ??
Ska försöka reda ut vad han egentligen heter under konserten. Trevlig är han i alla fall, träffades på SRF.
Han bjöd på en U-båt. Får se om jag kan bjuda tillbaka, men inne på Stadion serveras väl som vanligt bara folköl.
För er stackare som inte har biljett till The Big Four - Ni kan sätta på Svt 2, 18.15 då Anthrax sparkar igång, dock är det då 40min fördröjt. Sen följer Megadeth 20min fördröjt.
När sen Slayer börjar spela är allt i direktsändning. Metallica dundrar på ca. 23.30, då står man där med stå-päls.

Kommentarer
Postat av: laila

Så härligt AVIS hälsa :)

2011-07-03 @ 21:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0