På riktigt!

Uppe med tuppen fast jag inte börjar förren 14.00. ( Tvättstugan 7.00!! )
Men har sovit så gott inatt, det var härliga energier här igårkväll.

Kolla in www. halsohusetlkpg.se, och sen under ny terapeut.

NU ÄR DET PÅ RIKTIGT!!!

Jag har verkligen ändrat mitt förhållningssätt till så mycket och litar på tilliten till mej själv.
Och plötsligt så bara händer saker och ting.
Allt bara ordnar sej och jag riktigt känner hur mycket hjälp jag får.
Jag är så tacksam för den hjälpen, tack, tack!

Och som grädde på moset är jag lycklig innehavare av en biljett till In Flames på Garden Linköping.
Om jag sköter mej kanske jag får gå med sonen. (Bara det!!!)

Kommentarer
Postat av: joly

Vad spännande! :) Tyvärr är det ju fel stad för mig. :(

2011-11-25 @ 16:45:53
URL: http://joly.blogg.se/
Postat av: Naturelle Kraft

Det ordnar sej, dra ihop några så ordnar vi en heldag med blandad kompott. Ha de kram

2011-11-25 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0