På US

Idag var jag på US och röntgade den besvärliga foten.
När jag sitter där och väntar på min tur kommer det 3st. pers och rullar på nåt stort blinkande med massor av apparatur.
Plötsligt börjar jag må dåligt och det känns som jag kommer svimma.
Och i nästa stund förstår jag att det är en säng med nån som ligger där med all denna apparatur och slangar.
Dom rullar sängen precis förbi mej och jag kan inte låta bli att titta.
Där ligger en kille, skulle uppskatta mellan 16-19år. Så fin, med fina tatueringar på armen.
Men som en grönsak.
När de har passerat mej och jag tittar efter sängen ser jag plötsligt som ett grönt ljus eller sken runt sängen och jag känner en närvaro som känns så skön och tröstande.
Jag förstår att han har beskydd, han kommer leva. Men så påverkad jag blev............och det sitter faktiskt i än.

Hu, hu vad är väl en besvärlig fot..........??

Kommentarer
Postat av: laila

Men fy ...förstår om du mådde dåligt .Du kände väl hur han mådde ..härligt han hade beskydd .

Klart man tänker så då , men du ska ju bli bra med ditt oxå ..De du kände kallas ju Empati ..o de ska du vara glad över att du har kvar i kroppen :)



Tänker på dig <3

2012-04-17 @ 07:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0